www.kanooncj.ir

آخرين تاريخ بروزرسانی:
 سه شنبه, 29 اسفند 1402 انجام شده



درباره ما

 کانون سینما گران جوان مرکز ممتاز آموزش سینما طبق ارزیابی بعمل آمده بین آموزشگاه های سراسر کشور است.

 

 

کانون سینماگران جوان با امتیاز رسمی از سازمان سینمایی کشور(وزارت فرهنگ )،یکی از با سابقه ترین، معتبرترین و موفق ترین مراکز آموزش سینمایی کشور است که ازابتدای تاسیس (سال ١٣٧٥ تا کنون) نقش بسزایی در معرفی استعدادهای جوان به سینما و تلویزیون کشور داشته است.

چنانکه در ارزیابی انجام شده توسط شورای علمی منتخب سازمان سینمایی کشور و به لحاظ بهره گیری از اساتید زبده و با تجربه و برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته ی سینمایی و تلویزیونی و فضای مناسب و سیستم برنامه ریزی مدون آموزشی، بالاترین رتبه ی آموزشی را کسب و بعنوان مرکز ممتاز آموزش سینما در کشور شناخته شده است. با برنامه های این کانون و  واحد های وابسته به آن بیشتر آشنا می شویم. کانون دارای شش واحد تابعه می باشد که استفاده از آن برای همه هنرجویان میسر است. مدیریت کانون قصد دارد در آینده نزدیک جهت رفاه حال هنرجویان واحدهای دیگری نیز به مجموعه کانون اضافه نماید.

استودیو تدوین وصداگذاری فیلم:

استودیو تدوین وصداگذاری فیلم كانون سینماگران جوان با برخورداری از تجهیزات كامپیوتری حرفه ای و اتاق صدا ی آکوستیک در خصوص تدوین و صدا گذاری و تبدیل و تیتراژنویسی فیلمهای/ داستانی وسینمایی /کوتاه وبلند فعال است و علاوه بر سرویس دهی به اعضا و هنرجویان كانون اماده پذیرش كارهای دیگر همكاران عرصه سینما و تلویزیون نیز می باشد تهیه و طراحی پوسترهای فیلم و تاتر از دیگر فعالیتهای این بخش است.

واحد عکاسی:

 کانون سینماگران جوان مجهز به آتلیه پیشرفته  دیجیتال و انواع چراغهای نورپردازی ابزار و وسایل عکاسی از قبیل انواع دوربین های عکاسی آنالوگ ودیجیتال ،میز نور،انواع فیلترها ولنز ها ،سه پایه صلیبی ،نورسنج ها ،سایت lightroom  برای آموزش نرم افزار های تخصصی و ... می باشد..

پلاتو فیلمبرداری:

فعالیت عمده این بخش با برخورداری از تجهیزات دوربین های حرفه ای سینمایی و تلویزیونی،كیت های نور و دیگر ملزومات فیلمبرداری، همكاری با پروژه های مختلف هنرجویان كارگردانی و فیلمبرداری كانون است.

کافی شاپ:

از دیگر بخشهای كانون است كه ضمن پذیرایی از اعضاء و هنرجویان كانون محلی برای بحثهای هنری و گردهمایی های مختلف بشمار می آید. این کافه سینمایی ،همچنین با اتصال به شبكه اینترنت، امكان استفاده از این شبكه اطلاعات  را برای هنرجویان در كانون، فراهم نموده است.

آرشیو فیلم:

بانك فیلم و نوار شامل كلیه آثار با ارزش سینمای دیروز و امروز ایران و جهان است، آرشیوی كامل و قابل توجه كه در اختیار اعضا و هنرجویان كانون است.

کتابخانه تخصصی سینما:

در این كتابخانه كه وابسته به كانون می باشد، علاوه بر امانت كتاب و سرویس روزانه، دفتر مطالعات و پژوهشهای سینمایی تاسیس شده است  كه هنرجویان و فارغ التحصیلان علاقمند به امر پژوهش و تحقیق می توانند مطالعات سینمایی خود را در زمینه های مورد علاقه گسترش  دهند.

شایان ذكر است این كتابخانه دارای بخش تازه های كتاب سینمایی است كه جدیدترین كتاب ها و نشریات سینمایی داخلی و خارجی را خریداری و در اختیار اعضای كانون قرار می دهد.

 

 کانون سینماگران جوان

 

 

 

 

 

تلگرام کانون سینماگران جوان

نشانی کانال تلگرام کانون:

telegram.me/kanooncj

اینستاگرام کانون سینماگران جوان

نشانی اینستاگرام کانون:

instagram.com/cinemagaranejavan

تماس با ما

آدرس: تهران ، ميدان آرژانتین ، خیابان احمد قصیر (بخارست) ،کوچه نهم ، پلاک 4 ، کانون سینماگران جوان

تلفن: 4 - 88714363 

ایمیل: info@kanooncj.ir

ورود به مجله کانون

منوی کاربران مجله کانون

آرشیو اخبار کانون